drömfilmen

kikade precis på en film,  The imaginarium of Doctor Parnassus, och den va faktiskt bra. sådär sjuk och skev som filmer kan vara ibland. som typ kalle och chokladfabriken och den där filmen om syskonen Baudelaires olycksaliga liv..fattar ni då typ? iallafall, riktigt random var den iaf och jag tkr sånt är lite kul jag. sen att både jude law, johnny depp, colin farrell och heath ledger var med är ju baaaara ett plus. det var heath ledgers sista film, som inte hann bli klar innan han dog. därav hela idéändringen om att heaths karaktär numera spelas av tre snubbar till(dom jag nyss nämnde). lite sorgligt var det när det stod massa fint om honom i slutet å sådär.. men ja är ju rätt blödig. eller ah..ibland. jag kom på mig själv med att le hela filmen igenom typ, då allt var så magiskt och konstigt..nej en bra jag-är-sjuk-film helt enkelt. såhär mkt har jag aldrig skrivit om en film så nu ska jag sluta, ingen bryr sig säkert ändå. men titta påren iaf, göre ba.

nej gud så bråttom ja fick nu, här kan jag ju inte sitta å ödsla tid! jag har så sjukt mkt att stå i....typ göra té. vilket té ska man välja liksom? sånt där kan ta tid..

äh, ja kmr va vaken hela natten då min hosta inte kmr låta mig sova bl a. vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0