handen på höften som i alla tider och som alltid vill jag ha dig



det är söndagkväll. eller natt kanske man säger. måndag har det i och för sig hunnit bli också. så ja, måndagmorgon kanske? klockan är iaf strax 3 och jag är vaken. sedär! julia kan inte sova. konstigt... ligger och lyssnar på claras spotifylista "vägghångel". råbra lista. man blir verkligen sugen på att vägghångla. nyss vare babben by night (ulf lundell) som stod för kärleken men nu äre barry manilow som kör copacabana, kan det bli bättre? knappast. haha vilken kväll.. har inte gjort något ansträngande överhuvudtaget vilket bara är bra, så kanske man blir frisk nångång. har mest pratat med krons, klokat mig med clara. hon har gjort en tavla till mig som jag bara får om jag är rar i helgen och oj så rar jag kmr va då, tavlan är snart min. min helg har varit världens mysigaste. fint väder och stugan med patman  & co. slår aldrig fel! synd ba att man fortfarande febrar och har sig, men blir hemma imorgon med så jag hoppas på att krya på mig tills tisdagen då premiären av HAFFA MERA AB's reklamfilm äger rum. får ej missas. ska försöka få något vettigt gjort imorn, får se hur det slutar. man borde väl schlagga antar jag så man kommer upp imorn...ah det ska jag, schlaagga.. sov gott kära vänner! det här är julia urbán som signar ut, slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så förbannat söt

2010-05-25 @ 00:58:03
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0