hohojaja

har precis kikat klart på sista stieg larsson filmen, luftslottet som sprängdes. fysatan så bra dom är...synd att snubben kola. han började ju på den fjärde boken men den hann inte bli klar och nu har frugan hans, tror jag att det var, sagt att den ska förbli oklar, ingen får fortsätta på den och verkligen inte göra det till film. synd. noomi rapace är helt galet bra, hon lär ju tjäna storkovan. men det ska hon ha! höhö. iallafall, äre nån mer än jag som tänkt på att han som spelar åklagare i filmen, niklas hjulström, är samma kille som kallade sig själv för "Cue" och sjöng bl.a. låten Crazy och Burnin' för flera år sen? jag vet inte om ni känner igen det, så här har ni honom. jag själv har lite svårt för snubben iaf, han får alltid lite smådryga roller i filmer han medverkar i. och tydligen gick väl inte musikkarriärer sådär jätte bra...



nej nu blire Narnia! hehehehej

Kommentarer
Postat av: andie

yes he is

2010-05-26 @ 09:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0