såhär har jag suttit i snart en och en halv vecka...

inlindad i mitt täcke. nu kom mamma hem med mer halstabletter och film. så nu ska jag fixa mitt specialté och glo lite på televisionen. när alla vettiga filmer på konsum börjar ta slut, när man hyrt alla som finns.. då äre dags att bli frisk känner jag. har legat å kikat på folk som pratar franska och jag vill också kunna. jag vill bo i min egen lägenhet med en balkong med blommor på. högt upp ska jag bo! och nedanför ska dom sälja färska grönsaker och baka bröd. fin musik ska spelas och en hunk ska ligga i min säng. som på film, det händer bara på film.. och i frankrike. blablabla aja, jag borde plugga. men jag orkar inte.. gör det sen...hejdå och hela fadderullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0