we must have been drunk when we said we'd stop drinkin'

sådärja...då har man fått en till facebookgrupp tillägnad sig. "Tystnaden som uppstår när Julia Urbán drar ett skämt..." känns ju soft....folk är bara avundsjuka. jag är askalaskul. enligt mig.
nog om det.
helgen va råbra. så lång får sammanfattningen bli för denna gång. mycket kul och galet hände men när är det någonsin tråkigt och lugnt i norra T å andra sidan?
snart fyller patman ååååååår, wowowo.
jag har äntligen fått nya spotify! också wowowo.
nej nu borde ja schlaaagga, see u on the otherside. weeppa!

familjen - det var jag

Kommentarer
Postat av: mams

HAHA du é ju så himlarns jäkla rolig!!!

Stolt att du brås på mej :)

Vi kör en slow motion i hallen...

2010-05-13 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0