23/10

igår var hur kul som helst! jag vart full och glad och kom hem med ett gäng tepåsar. råbra! fick med mig hemsläp också och nej, hur trevligt och fantastiskt det en skulle ha varit om jag fått med mig jordens hunk, så var det i slutändan den rapande jossa som jag fick dela säng med. men jag är inte bitter, jossa är också trevlig! idag har vi mest lökat. jag har i princip gjort ingenting av allt det jag skulle göra men ska förhoppningsvis hinna jobba lite innan jag drar. och vart ska jag då? jo, jag ska till norrtälje, otippat, och svänga om uppe på kontrast där det är avskedsfest ikväll. nu lägger jag benen på ryggen, bokstavligen..jag är rå-vig, och drar ner på stan. cool. hejja!







Kommentarer
Postat av: Anonym

hon till höger var bra snygg!

2010-10-23 @ 20:07:36
Postat av: Anonym

Brunetten är en riktig gussilago!

2010-10-23 @ 20:08:37
Postat av: anonym grabb

skulle inte banga på brunetten!

2010-10-23 @ 20:10:20
Postat av: Anonym

är brunetten singel eller? skulle vilja haffa!

2010-10-24 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0