men jag är inte bitter!

nej nej! trodde ni att det skulle förstöra min dag eller? aaaldrig (såklart det gör).
sitter och lyssnar på broken bells och försöker smälta min müsli.
Broken Bells – The High Road
Broken Bells – The Ghost Inside
Broken Bells – Vaporize

blir nog inge paris på höstlovet, kör nog skåne istället då anders börjat jobba på nå schysst uteställe där. måste ju dit och kolla om de håller samma mått som orgia, gbg. tar med mig mamma basse och den rödhåriga tror jag, råbra.

blev tydligen inget häng med pätmän igår, vart tog du vägen? aja får försöka igen idagrå..
dock fick jag oväntat besök av lilla beppi som det var trevligt att träffa igen, längesen nu ju.

nu börjar det bli sådär ointressant igen..........hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0