pungjohan!

jahaja, här sitter jag i morgonrock och dricker té och äter müsli en torsdagmorgon klockan halv 10. börjar halv 1 och tänkte gå upp tidigare för att plugga, duktig flicka. har jag pluggat? nej. men nu så, nu tar jag tag i det, kan inte sitta här och babbla mer...blablabla jag vet inte vart jag ska börja... jag har precis smörjt in mig så jag känner mig som en flottig köttbit färdig för att stekas. sen känner jag att jag börjar blekna, de är inte kul, seriöst, här åker man bort för att bli brun å fräsch och sen kommer man hem och pang, spöke igen. jag ska stämma thailand... skämt åsido, resan var sjukt kul och allt möjligt knasigt ägde rum. kanske berättar mer nån annan gång, men om jag känner mig rätt så kmr de väl antagligen aldrig bli av. förhoppningsvis kmr det väl upp lite bilder, kan ju va kul kanske.. eller ah. mitt té kallnar, måste kila med andra ord. det regnar..........



Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres :)

2010-10-07 @ 09:58:22
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0