natten till tisdag

här sitter jag. i min säng. natten till tisdag.
lyssnar på bra musik. pratar med clara. natten till tisdag.
jag och clara ska bli dj's. grymma dj's. råbra till och med.
och vi ska till paris och spela på höstlovet. ja det ska vi.
hon kommer hit imorn för övrigt. fikar. fyndar. umgås ba.
för sen drar ju jag. bort. till thailand. hur ska clara då klara sig?
när jag kommer hem kommer vi typ se ut som dolph lundgren & grace jones.
lika bra de.

idag har jag hängt med pätmän scoop, mysigt som vanligt. note to myself: ta med box till pat, då hon kör ett tisdagsmaraton.

nu skall jag dricka upp mitt té och sedan försöka slagga. det är ju en dag imorgon också. tro det eller ej. fjöl av!

Kommentarer
Postat av: THE GREATEST ONE!

jag tror DJ JJ Flow, blev DJ J Flow, riiiidiiin soloooo!

2010-09-14 @ 10:05:16
URL: http://smulgubbe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0