smulgubbe.devote.se gästbloggar

jag e hemma hos julia...

såhär ser jag ut när jag kliver innanför dörren och ser julias mamma therese:


såhär ser jag ut när jag ser julia:


såhär ser jag ut när julia berättar om något "intressant":

såhär ser jag ut när julia drar ett skämt:
(gäääääääääsp, ni vet vad jag menar... btw glöm inte att gå med i facebook gruppen "tystnaden som uppstår när julia urbán drar ett skämt" 35 medlemmar än så länge derru!)

såhär ser jag ut när julia berättar någon "rågrym" händelse:


såhär ser jag ut när julia säger att jag måste lyssna när hon pratar:



Vi ses igen julias vänner, julias fiender, julias stalkers, julias perversa anonyma som aldrig kommenterat. Kommentarer är ju inte du efter när du besöker denna blogg perversa fan! och självklart ni som sitter där och undrar vem fan är den där julia?

ha det bra, jag ska stå ut ett tag till nu... hennes pappa langar ju timlönen och om en timme har jag jobbat en fyra timmar och tjänat cirkus 5000. Kommer sova gott inatt med andra ord.

hej på er! smulgubbe.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0