lördag.

hallelåja! sitter hemma i soffan med hasse och har precis kollat ikapp två avsnitt av big brother. dagen har bestått utav loppis, kl 9 då ett antal skivor och även en domarklubba inhandlades, och häng i norrtäljestad. var och kikade på bing the band igår på pubhörnet och måste säga att jag hade sjukt kul. grabbarna är roliga och bäst som vanligt och fick även hänga med efterlängtade föräldrar, dock inte mina egna. föräldrar älskar mig, jag går verkligen hem i alla föräldrahjärtan där ute. nöjd som fan. efterfest till kl 5 och sen som sagt upp 4 timmar senare. ikväll blire lite häng i uppsala med fina människor. blir en lugn nivå för min del då man fortfarande känner av gårdagen. imorn blire kneg och fika med jossa+tillhörande man. felix ha bakat bullar hoppas jag annars åker han på däng. bra helg kan man tycka, ja så kan man ju också se det... saknar mannen. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0