torsdag.

sitter och lyssnar på jossas ihopknopade 90-tals lista. om du vill göra detsamma, tryck här
pratade precis med min fina som är på arlanda, alltså snart hemma. detta innebär att jag nu äntligen kmr få äta riktigt mat och ej svälta, inte sova själv(med hasse) och slippa städa, iaf slippa göra det helt ensam. det kan vara det absolut tråkigaste någonsin. men vad gör man inte om man är världens bästa flickvän?
idag har jag umgåtts med patman och astrid, har pratat om morgondagen som jag tror kmr bli sjuk. jag hade tänkt att tappa det och hoppas att dom andra är med på det. patman är given. på lördag blire öl med johanna och enligt henne kmr det bli succé, kan inte göra annat än att lita på bruden. tror hon vet vad hon pratar om.
nej nu ska jag nog göra en kopp té och lyssna på sinnessjukt hög musik innan bossen kommer hem. hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0