onsdag.

jag har ont i huvudet. känner mig stressad fast jag bara har legat i sängen hela morgonen/dagen. vill åka bort. långt. försov mig också. vill åka och bada men det går inte. jag flagnar i pannan så jag ser ut som en zebra i fejjan. tänker för mycket. har ingen alvedon, tror ändå inte på piller. vill ha massa god mat och pengar så jag kan köpa den goda maten men de existerar tyvärr inte. jag vill ha skorna och LPspelaren från Urban Outfitters men det verkar som om det är ödet att de ej ska bli mina, då min adress tydligen inte finns. jag vill vara ledig och någon annanstans och bara glida runt och må bra och inte ha några krav eller måsten. samtidigt vill jag jobba sönder mig själv så jag sen kan göra vad jag vill. jag vill hälsa på jossa i åre och ligga på en strand och dricka mojito. vill ha en lägenhet att inreda och pyssla med i evigheter. vill framkalla alla bilder så jag kan sätta igång med mitt fotoalbum, men återigen är pengarna hindret. jag vill vara på enskär i flera veckor, få besök och vara själv. vill ha picknick i solen med folk jag tycker om. åka ut till pappa och bo där en vecka. äta kräftor. jag måste sluta äta turkisk peppar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj lilla hjärtat<3

tur att det e torsdag idag =)

o skönt att det blev bra igår

PÖÖÖÖÖÖÖSSSSSS!!!!!

2011-08-04 @ 10:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0