Hejja!

Tjena gott folk! Första dagen på nya jobbet avklarad och jag är sjukt nöjd. Kan ha världens bästa chefer, softa arbetskamrater osv osv. Nu väntar vi bara på kylan å tillräckligt mycket snö för sen drar vi igång! Har dock gått och dragit på mig en oskön hosta som bestämt sig för att sätta käppar i hjulet men det är lugnt, jag rullar ändå! Känns som det mesta är soft i mitt liv nu och jag tror faktiskt att det bara kan bli softare. Har så mycket fint folk i mitt liv som jag verkligen kommer hålla hårt i. Ni förtjänar guld å gröna skogar, som man säger här i norr! Och på tal om norr, drömmer bara om björnar nuförtiden vilket resulterat i en ny fobi. Är så sjukt rädd helt plötsligt. Gick på Ica inne i Åre idag där de har en uppstoppat Björn vid fruktdisken. Mardrömmen att handla!!! Imorn blir det den fulgula heloverallen tror jag, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0