kom hem nurå...

jag har:
- försökt klia mig på ryggen, utan framgång då det kliar fortfarande.
- jagat en myggjävel. den är nu död.
- ätit ett äpple och även fotat hela händelsen(nej nej, jag är inte alls uttråkad..)
- bytt tröja.
- tittat på disken. den är fin..
- tittat på den halvätna hamburgaren från igår. den, däremot, är inte lika fin..
- facebookat (såklart)
- frysit och gör det fortfarande.
- kryssat för ett hjärta på min & jespers 'att-göra-lista'.
- gått runt i cirklar.
- ätit choklad.
- gått in på min mors fbprofil minst 7 ggr(saknar lilla mamma)
- lyssnat på konstig men bra musik.
- spanat på grannarna.
- tittat på mig själv. jag är för jävla snygg alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0