äntligen helg!


paulina drog bangen ikväll så det blir bara jag och tönten, såklart mysigt det med! jag är så jävla nöjd eftersom jag precis skickat in sista uppgiften i svenska C. har haft den där jävla klumpen i magen alltför länge nu och jag hoppas att iaf en liten del av den försvinner efter idag. sitter och dricker té ur koppen jag fick av kevin, saknar dig kompis! ska packa ihop lite grejer nu och börja röra mig ner mot stan. ut på vischan, till lugnet..jisses så skönt. stänger nog av mobilen. hörs i vårt nästa liv, hej!
Tori Amos – Winter

Kommentarer
Postat av: Kebbin

MISS U TO URBS! Gillar du muggen eller? <3

2011-01-14 @ 18:31:14
URL: http://lifeofkevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0