förvandlar guld till damm

jahaja, så här sitter jag igen. försöker plugga men slutar upp framför facebook och spotify istället. har ätit nudlar och känt mig som den fattiga, ensamma student som jag är. snart får jag sällskap av bomansystrarna dock å då blire kladdkaka å film förhoppningsvis. kvällen blir lugn som stilla havet(som jag såklart vet inte är helt stilla hela tiden) och det är väl lika bra de eftersom jag är så sinnessjukt trött hela jävla tiden. va äre för fel på mig? på oss? äsch vi är bra. det är fredag och jag tycker det känns som söndag eller någon annan tråkig dag mitt i veckan, typ torsdag eller tisdag kanske.. måndagen är i och för sig ganska tråkig den med.

höööööööörz sen vänner å ovänner. ska tydligen springa till ica nu. hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0