slussen 23.15

Fritjof & Pikanen – Slussen 23:15

åååh ja har så tråkigt så ja dör! har kört fast och önskar bara att jag blir klar med de här jävla repotaget.. gör allt dedär man inte ska göra som man egentligen inte behöver göra fast som man ändå gör för att slippa göra det man borde. hängde ni med? höhö. har läst alla bloggar jag kan komma på, uppdaterat min egen typ 4 ggr inom loppet av en eller två timmar. vet inte ens hur länge jag suttit här... har klickat runt på folks profiler, bytt profilbild själv, hittat massa ny musik på spotify och börjat styra upp en playlist till jesper. har ätit mat, vilket är det viktigaste jag ägnat mig åt ikväll, utan mat dör man och när man är död så kan man inte skriva något repotage inte. har druckit massa koppar té och nu börjar tepåsarna ta slut så inte ens det kan jag skylla på längre..

klockan tickar.. nej nu ska jag skriva! skriva skiten ur tangentbordet. om robyns liv som säkerligen knäcker(haha sara..) lite mer än mitt just nu. hejpa!


Kommentarer
Postat av: Josephine

vem byter profilbild åt dig annars?

2011-01-13 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0