snart helg!

hej hej hemskt mycket hej!
sov hemma inatt för första gången på bra länge. jag och kära mor kollade film och tog det allmänt lugnt. idag blir det en sväng till skolan och sen hem och plugga igen. har pluggat hela morgonen och känner mig lite duktig faktiskt. ikväll blir det hem till tönten så man slipper sova ensam. imorgon mina vänner, då är det helg! har inte varit lyckligare! eller jo självklart har jag det men fyfan va härligt de är å va ledig. jag är så jävla bra på det också! mästare på ledighet!

nu vart det bråttom! bussen går, hejpa!


Ladytron – Seventeen (Soulwax Remix)
Style of Eye – Grounded - Savage Skulls Remix
Mahala Raï Banda – Mahalageasca
King General – Money Done Dub

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0