who's in the house? Jay Z! Jay Z!


(bild från roskilde 2010)

Ungefär såhär känner jag mig nu. minns när denna bild togs att jag var så enormt trött men kunde ändå inte sova. satt uppe med björn och mitt flottiga hår och tittade på människor som fortfarande höll ett hårt tag om flaskan, försökte hitta rätt tält eller hade däckat på plats. trots det att omgivningen kändes som ett zoo var jag lugn och tyckte allt var fint på ett konstigt sätt. så sjukt att man kan känna så på något så vidrigt ställe. nöjd var jag, mycket nöjd. och jääävligt trött.

Sitter nu hemma och ser en likhet mellan denna bild och nuet. mina ögon ser ungefär lika trötta ut och huvudet sprängs, vilket det verkligen gjorde på roskilde. men sånt fick man ju räkna med, det är iaf roligare att spränga huvudet på festival istället för hemma i tvsoffan framför idrottsgalan.

Nu blir det té och förhoppningsvis nudlar. jag ber till gud och alla hans låtsaskompisar att det finns i skafferiet. kan lika gärna be till alfons åberg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0