you and your scribbled paper makes me shiver so.

sådärja, tisdagkväll, älskling kom precis innanför dörren och little dragon spelas i högtalarna. jag har kikat stylisterna och skrivit skolarbeten. satan så trist det är med skolan nu, det gör mig stressad att det är kort tid kvar samtidigt som det gör mig så enormt glad. vill bara att studenten ska vara över typ, låter kanske konstigt men jag vill nästan bara ha det överstökat. snart börjar 99 saker man måste göra innan man dör och sen blir det stockholmsnatt. hahaha tvn är mitt liv. tragiskt.. fick precis sms om att man ska på manlig strippklubb i helgen, du är galen kvinna! en sak som är säker är iaf att söndag är bandysöndag(hahahhaha jag är så töntig.........) och det skall drickas öl med den äldre bergelin. imorn fyller roger pappan år så då bär det av till norby, trevligt! nu kom mannen ut ur duschen, dags för té! hejpa!

Kommentarer
Postat av: olivia

julia....ser du vad du blivit. one of thoose. "älskling kom precis in genom dörren". coolt julia..

2011-03-18 @ 14:07:35
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0