därför tar jag renen till närmsta fest

idag har det varit en blandad dag. hade massa planer när jag vaknade men valde att strunta i dem allihop. lika bra kände jag, är på bristningsgränsen hela jävla tiden och jag kan inte sätta fingret på vad det beror på. blir så irriterad och trött. vill åka iväg, vill träffa folk jag tycker om, vill ha tiden och pengarna framför allt.

blablabla idag har jag kommit fram till att det är roligare att gå ut och gå i gummistövlar än i träningsskor, skulle aldrig komma på tanken att köpa såna pjuck för flera hundra när de finns mkt softare skor att promenera i.

har känt mig som en brud från förr idag. ena stunden 70tal iklädd bruna manchester(inte fula, coola) och blommig storkofta, andra stunden 80tal iklädd gammal färgglad träningsjacka som jag fyndade i måndags.

skulle vilja gå på tshirt store och beyond retros dj-battle den 8e på debaser medis, ngn som vill haka?

nu sitter jag i soffan igen och har druckit världens största kopp té, så jag kmr antagligen vakna för kissnödig för tidigt imornbitti. lika bra de kanske så man inte försover sig! ska nämligen iväg till storstan imorn med morsan och inhandla den efterlängtade lpspelaren som jag slängde upp en bild på för inte så längesen. kommer bli så bra när den äntligen blir min, kan intala mig att jag är hel igen hehe... helt sjukt egentligen hur glad vissa saker gör mig, vissa av alla mina saker jag äger är jag så otroligt nöjd med så om mitt hus skulle börja brinna eller dylikt, då tror jag seriöst att jag skulle försöka rädda vissa prylar, iallafall tänka tanken "men alla mina sakeeerrrrr......"... skulle börja bära ut bord, å tänk vilket jobb att rädda alla mina tekoppar om det började brinna. jisses

folk festar på tv och jag blir bakis bara av att titta på det, dags att sova snart... själv.

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0