"en whisky on the floor, tack."

Hejhejhej. Nu är Anna å Maja här så denna vecka sover man i björnen. Börjar halv 12 men vaknade nu å kan tydligen inte somna om..fett. Ikväll blire middag på liten krog!!!! Så sinnessjukt jävla gott. Mat är livet. Saknar farsan!

Förresten, hände två bra grejer på påskafton!!
1. Jag knegar å en snubbe kmr in med ett påskägg till mig, förstår ingenting förns jag ser handstilen... jeppe!!!!! Fick alltså världens bästa överraskning av jeppe trots de att han va flera mil bort. En sån jävla bra snubbe jag har.
2. Senare samma dag dyker Bobbo upp med en liten påskpåse med en trisslott, påskgodis och å champagne i. En sån jävla bra chef jag har.

Nej hörrni, vet ni va. Nu får de va slut på de roliga. Är hemma snart, hejja mig! Ses i maj, partypeoples!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0